Everything & Anything

Feel free to voice out!!!...

Wednesday, January 5, 2011

1st Timer...

Assalamualaikum n Selamat Sejahtera...
Syukur alhamdulillah...akhirnye blog aku nie dpt disiapkan gak..hehehe..ngan cemerlangnye aku wat sndri eventhough b4 diz aku x tau pun blog nie guna nye utk apa..
First & 4most,aku nak ucapkan welcome ataupun dlm bahasa kebangsaan kte "Selamat Datang" utk dri aku sndri n blogger2 yg sudi menjenguk kat blog aku nie....
1st timer nie,agk basic la kan aku pnye blog nie..tp xpe,lame kelamaan aku akn pndi gak..n blog aku akn pnuh info cam blog korang semua..heheh...Kat blog nie,ley diskas pape pun topic termasuk la luahan pasaan aku...heehe...n disebabkan aku nie bz menjaga ank2 n menjaga suami kat uma,so aku kurang sket tgk Buletin Utama kat tv3 tiap2 malam,tp stakat bab2 harga minyak naik ke ataupun malaysia menang piala suzuki nie aku tau la kan..hehheh...klu korg nak update aku psl current issue nie kat cni pun aku ok je...Jnji bende tu bez utk di share...
Aku jugak ank ucapkan penghargaan wat kwn2 aku yg support aku wat blog nie...thanx a lot korang!!!...i luv u..hehee...n pd husband aku yg x tau aku wat blog nie,jgn surprise plak ek...hhehheeh...(blame eja ek...die yg pakse i wat blog..)...hahahha...to eja..i lurfe u beb..hheeehe..

2 comments: